Ondersteuning

Er zijn twee vaste typen ondersteuning: de basisondersteuning, die bij alle pakketten is inbegrepen en de uitgebreide ondersteuning. Ze staan hieronder allebei beschreven.

Basisondersteuning

In de basisondersteuning zit het volgende:

  • Een best-effort reactiegarantie binnen kantooruren op maandag tot vrijdag.
  • Het uitvoeren van acties binnen het klantenportaal in opdracht van de klant, zoals het aanmaken van mailadressen.
  • Ondersteuning bij vragen over de dienstverlening.
  • Aanpassingen op de website of in de webapplicatie óf hulp bij het zelf aanpassen hiervan (zoals bij het plaatsen van een afbeelding op de website), tot ongeveer 0,5 uur per maand.
  • Technische wijzigingen aan de website, incl. het toevoegen van een nieuwe domeinnaam aan de huidige site.
  • Het updaten van de site en oplossen van beveiligingsproblemen op een best-effort basis.

Uitgebreide ondersteuning

Bij de uitgebreide ondersteuning zit naast alles van de basisondersteuning ook:

  • Het instellen of wijzigen van een multisite configuratie (bijvoorbeeld als je meerdere talen op je website hebt, of meerdere onderdelen in verschillende regio's of landen).
  • Aanpassingen op de website of in de webapplicatie tot ongeveer 2 uur per maand.
  • Het installeren of periodiek updaten van CMS-systemen of andere gerelateerde software (zoals plugins of thema's).

Priority ondersteuning

Naast de twee typen hierboven wordt er ook priority ondersteuning aangeboden. Jouw vragen worden dan eerder behandeld en (indien mogelijk) worden je mails binnen een werkdag beantwoord.

De vereiste reactietijd bij problemen verschilt per website en daarom is deze optie niet voor iedereen noodzakelijk. Een hobbywebsite heeft bijvoorbeeld minder snel onderhoud nodig dan een webshop, waar het verdienmodel afhankelijk is van de website.